-->
Συνέντευξη: Παναγιώτης Κουφογιάννης

Συνέντευξη: Παναγιώτης Κουφογιάννης

Συνέντευξη: Παναγιώτης Κουφογιάννης - Hallo friend Song Lyrics, You are on the right page if you are looking for song lyrics with the title Συνέντευξη: Παναγιώτης Κουφογιάννης, This blog only contains song lyrics that aim to help you memorize your favorite songs, enjoy your songs and don't forget to subscribe to get updates on the latest song lyrics. If you feel the posts on this blog are useful, please share with your friends or family.

Enjoy it.



Other lyric you may like also


Το LOMWμε περηφάνια σας παρουσιάζει τον Παναγιώτη Κουφογιάννη. Η πρώτη ανάρτηση μας από την Κύπρο! Είναι ένας πολύ ταλαντούχος μουσικός. Αγαπά τις ατάκες στα τραγούδια και αυτός είναι ένας από τους λόγους που θα μπει στην κορυφή των playlist μας.

LOMW: Παναγιώτη καλώς ήρθες στο LOMW! Είμαστε πολύ περήφανοι που σε έχουμε εδώ. Πρώτα από όλα πες μας από πού ακριβώς απαντάς αυτήν την συνέντευξη εξ αποστάσεως;
Π.Κ: Γειας σας και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείξατε! J Αυτήν την στιγμή βρίσκομαι στην Αμερική και πιο συγκεκριμένα στην Μασαχουσέτη, στην Βοστόνη. 



LOMW: Από τον Στροβολο στην Βοστόνη, πώς ήταν αυτό το ταξίδι; Από την σκέψη στην πράξη;
Π.Κ: Είναι όντως ένα μεγάλο ταξίδι. Είναι δύσκολο να αφήσεις την ζωή στην πατρίδα πίσω άλλα είχα ένα όνειρο και ήθελα να το κυνηγήσω και αυτό έκανε την μεταφορά πιο εύκολη.

LOMW: Είσαι αρκετά διάσημος στο YouTube. Έχεις διασκευάσει τα πιο γνωστά κομμάτια και ο κόσμος φαίνεται να τα αγαπάει! Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να δουλεύεις χωρίς κάποια δισκογραφική;
Π.Κ: Χαχαχα, ευχαριστώ αν και είμαι ακόμα μακριά από το να γίνω διάσημος. Είμαι αρκετά μικρός και σχετικά άγνωστος. Είναι πολύ δύσκολο όταν δουλεύεις χωρίς υποστήριξη από κάποιον χορηγό ή δισκογραφική εταιρεία. Το μόνο πράγμα που κρατά τους καλλιτέχνες να δουλεύουν σε αυτές τις συνθήκες είναι η αγάπη τους για αυτό που κάνουν. Είναι πολύ σημαντικό για μένα που μερικοί άνθρωποι αγαπάνε αυτό που κάνω και μου ζητάνε να κάνω περισσότερα. Τα μηνύματα τους και καλές τους κουβέντες με κάνουν να θέλω να δημιουργώ όλο και περισσότερη μουσική!



LOMW: Μπορείς να περιγράψεις πώς είναι να ζεις εκεί έξω στην «τσιμεντένια ζούγκλα»;
Π.Κ: Είναι πολύ δύσκολο ειδικά όταν η ειδικότητα του μουσικού είναι πραγματική ζόρικη από την άποψη ότι πρέπει να βγάλεις τα προς το ζην από αυτό. Τελικά έχει να κάνει με την νοοτροπία και από πια σκοπιά βλέπεις τα πράγματα στην ζωή σου. Είμαι πολύ θετικό άτομο και προσπαθώ να διορθώσω τα πράγματα αντί να παραπονιέμαι για αυτά.

LOMW: Τα τραγούδια σου έχουν την αίσθηση του σήμερα. Το "Financial Crisis" και το "Me Vs Life" μιλάνε προφανώς για την καθημερινότητα , όμως τι άλλο σε βάζει σε διάθεση να γράψεις;
Π.Κ: Εμπνέομαι από τα πάντα. Έχω πολλά δικά μου κομμάτια. Μακάρι μια μέρα να μπορώ να παρουσιάσω περισσότερα από όσα έχω βγάλει μέχρι τώρα ώστε να μπορέσουν να τα ακούσουν όλα όσοι θέλουν! Γράφω pop μουσική με αστείους στίχους αλλά και για την αγάπη, τον πόνο και πιο μυστηριώδη θέματα όπως την θρησκεία, τον χρόνο και ήρωες βιβλίων και ταινιών.

LOMW: Ήσουν το νούμερο 1 στις κατατάξεις των iTunes  της Κύπρου με το “Financial Crisis”  τι σημαίνει για σένα να είσαι το νούμερο 1 στην πατρίδα σου;
Π.Κ: Σημαίνει πολλά στα αλήθεια! Δεν είναι δύσκολο να γίνεις νούμερο 2 στην Κύπρο βέβαια για να είμαι ειλικρινής. Ο κόσμος μόλις άρχισε να χρησιμοποιεί το iTunes εκεί, άλλα και πάλι είναι υπέροχο πράγμα, δείχνει ότι αναγνωρίζουν την μουσική μου.



LOMW: Ποιοι είναι οι άνθρωποι χωρίς τους οποίους δεν θα είχες φτάσει ως εδώ;
-Θα μπορούσα να πω 100 ονόματα. Αλλά θα έλεγα η οικογένειά μου γιατί στηρίζει τις επιλογές μου και με βοηθάνε κυρίως οικονομικά. Και αν έπρεπε να διαλέξω έναν μόνο μουσικό θα διάλεγα την δασκάλα φωνητικής μου Charlie Sorrento που μου έμαθε σπουδαία πράγματα!

LOMW: Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια; Έχεις σχεδιάσει ίσως κάποια περιοδεία ή κάποιο άλμπουμ;
Π.Κ: Δουλεύω με πολύ κόσμο ως παραγωγός και τραγουδοποιός. Ο στόχος μου είναι να ανέβω σταδιακά και να κάνω μεγαλύτερο το κανάλι μου στο YouTube επειδή αυτήν την στιγμή είναι το μόνο μέσον για να δείξω την μουσική μου στον κόσμο.

LOMW: Τι θα πρέπει να περιμένουν οι θαυμαστές σου από σένα;
Π.Κ: Ακόμα ωριμάζω ως καλλιτέχνης οπότε καινούριες ιδέες μου έρχονται συνέχεια! Θα δημοσιεύω συχνά καινούρια κομμάτια και αυτές οι ιδέες θα παρουσιάζονται με αυτά! Προσπαθώ να ακούω ό, τι μου λέει ο κόσμος και να βελτιώνομαι όπως θέλουν, άλλωστε ο κόσμος είναι που σε ανεβάζει και σε αναγνωρίζει.

LOMW: Σε ευχαριστώ που ήσουν μαζί μας στο LOMW, Παναγιώτη! Σου ευχόμαστε να μην εγκαταλείψεις ποτέ τα όνειρά σου, γιατί όλα τους θα γίνουν κάποτε πραγματικότητα! Είμαστε πάντα εδώ για να υποστηρίζουμε ανθρώπους με ταλέντο. Σε περιμένουμε λοιπόν με κάτι καινούριο. Να είσαι καλά και να απολαμβάνεις κάθε στιγμή! :)
Π.Κ: Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! :)

ΒΡΕΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΏΤΗ ΕΔΩ: 




Thank you for your visit to Song Lyrics with titled Συνέντευξη: Παναγιώτης Κουφογιάννης

All song content or lyrics on our blog are just examples, if you want to get original songs with better quality please visit the official website, Hopefully useful and help you.

Don't forget share to your social media by using the share button below.

SHARE

Related Posts

There is no other posts in this category.
Subscribe to get free updates

Post a Comment